FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 🙂

Jak często wyjeżdżamy?

Wyjeżdżamy codziennie w godzinach popołudniowych 🙂

Jaki jest limit bagażu?

W cenie biletu można zabrać ze sobą 2 sztuki bagażu + 1 bagaż podręczny.

W wybrane dni BEZ LIMITU NA BAGAŻ.  😉

Czy dojeżdżamy pod wskazany adres?

Tak. Kursujemy ze wskazanego adresu pod wskazany adres. 😉

Czy można przesłać busem przesyłkę/paczkę lub bagaż?

Tak. 🙂 Koszty przesyłek ustalane są indywidualnie w zależność od gabarytów.

Jakie potrzebne są dokumenty podczas podróży do Państw UE?

Dokumentem uprawniającym do podróży zagranicznej do Państw EU jest paszport lub dowód osobisty. 😉

Czy mogę podróżować ze zwierzęciem?

Tak. 🙂 Przewożone zwierzę musi posiadać paszport, wszczepiony mikroczip i badania weterynaryjne wymagane na wjazd do kraju stanowiącego kraj podróży. Za przewóz zwierzęcia pobierana jest opłata.

Czy mogę wykupić bilet za granicą w złotówkach?

Tak. opłaty można dokonać w złotówkach lub euro. 🙂

Czy dzieci poniżej 13 roku życia mogą podróżować samodzielnie?

Dzieci poniżej 13-go roku życia nie mogą samodzielnie podróżować. 😉

Czy dzieci powyżej 13-go roku życia mogą podróżować samodzielnie?

Tak. 😉 Dzieci powyżej 13-go roku mogą podróżować samodzielnie, opiekunowie odprowadzający dzieci na odjazd zobowiązani są podpisać dostępny u kierowcy „Wniosek dotyczący przewozu osób nieletnich”. 🙂

Do kiedy należy złożyć rezerwacje?

Rezerwacje należy złożyć najpóźniej 24 godziny przed odjazdem lub wg dostępność miejsc. 🙂

Kiedy można zmienić termin wyjazdu?

Termin wyjazdu można zmienić najpóźniej 24 godziny przed wyjazdem, lub według dostępność miejsc. 🙂

Dzwonisz do nas i nie mamy wolnych miejsc - co dalej? 🙂

Jeżeli nie mamy wolnych miejsc na dany termin zrobimy wszystko, aby znaleźć Ci miejsce w zaprzyjaźnionej firmie. 😉

Gdzie i w jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Wszelkie reklamacje wynikające z realizacji umowy przewozu należy kierować pisemnie (emailem).Osobą uprawnioną do składania reklamacji jest Pasażer lub jego prawny opiekun, następca prawny bądź pełnomocnik. Reklamacje złożone przez osoby trzecie nie będą rozpatrywane. 🙂

Reklamacje rozpatrujemy w przeciągu 14 dni od daty wpłynięcia W uzasadnionych przypadkach termin ten może być przedłużony do 30 dni z zastrzeżeniem powiadomienia Pasażera o przyczynach wydłużenia terminu do rozpatrzenia reklamacji. 🙂

Jak zamówić Busa do Holandii